2024年8月16日 星期五

人才, 人財

 

深圳人才公園

深圳人才公園

才定財 ? 左定右 ?


過咗海就神仙 , 人才我嚟喇 ,


孔雀開屏 , 隔咗成個湖咁遠嚟影㗎 ,

唔知係乜 , 隔咗成個湖咁遠嚟影㗎 ,

今日公園冇乜人 ... ... 才

人才

都係人才

絶對係人才

唔好睇小佢 , 都係人才

唔駛問亞貴 , 全部都係人才

袁庚 , 我唔識佢 , 我知佢一定係人才

呢個叫孔子, 專門訓練人才

陸羽識煲茶當然係人才

1 , 李淳風常常斤斤計較 , 咁識計數當然係人才,
2 , 張衡整咗個九龍吐珠 , 咁得意肯定係人才,
3 , 蘇頌發明第一個國產撈力屎 , 絶對係人才,

呢班人祕密煮咗兩隻蛋加埋一粒星 , 人才也

呢班人成日做嘢都化化學學 , 唔出事就係人才

1 , 愛迪生發明千里傳音 , 唔能夠話佢唔係人才,
2 , 占士瓦特大偈出身 , 車房界人才 ,
3 , 達芬奇最叻淋油 , 貴利界人才 ,

愛因斯坦條脷咁長 , 絶對係個人才 ,

好簡單 , 牛頓望住個蘋果都可以做人才 ,

行山界成日去搵三粒鑽 , 呢三粒夠大未 ?

才子 , 財子 ,
有錢就是財 , 冇錢也是才 ,
去掉財中貝 , 加木便成材 ,

達爾文成功地把我進化成馬騮 , 人才中之人才 ,

騎隻羊 , 懶洋洋 ,
又收工 , 趕落場 ,

心震灣口岸

6 則留言:

  1. 華娃兄您好 ! 我又來寫幾句趁高興。
    *
    人才公園人才多
    圖片說明笑呵呵
    一頭裁進馬騮腦
    進化變成華娃哥
    呵呵.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉姨晚上好,
      人 才 公 園 聚 人 才
      各 方 遊 客 似 雲 來
      周 邊 商 場 商 機 現
      地 鐵 開 通 更 聚 財

      刪除
  2. 哈哈,好介紹,揾日我都走訪一次,假裝一下僞人才。

    回覆刪除
    回覆
    1. 娜姐晚上好 , 去人才公園十分方便 , 在深圳灣口岸步行可達 , 行完公園更可行萬象城商場 ,

      刪除
  3. 謝謝好介紹。由牛頓到達芬奇到愛因斯坦當然都係人才。袁庚是鄧小平「改革開放」的得力幹將,原招商局深圳蛇口開發區的領導人,經濟特區最早吸引外資就是由這位袁庚先生促成的,所以深圳作為第一個經濟特區當然要記住這位開荒牛。

    回覆刪除
    回覆
    1. Cowboy 兄早安 , 原來袁庚咁有來頭唔怪得佢個雕像咁大個啦 ,

      刪除