2021年12月5日 星期日

龍鼓灘裏探修女

龍 鼓 水 道 珠 江 口

零 丁 洋 裏 海 豚 游

青 山 綠 水 景 色 秀

修 女 看 書 我 飲 酒

 












修女看書石

修女看書石

修女看書石


我是否飲大咗? 為何有兩個我?



9 則留言:

  1. 修女看書石,又幾似喎!
    帶埋紅酒行山,勁呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella晚上好,香港地方雖細,但維肖石景亦不少,只要多加留意便會發現,我行山是借口,目的係飲紅酒,

      刪除
  2. 請問這路徑是怎樣去的 ? 以前都未聽聞過。
    石級好多,也想去探看一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨晚上好,龍鼓灘中華白海豚觀景台建了冇拾年都有八年,有時間去行下啦,石級唔多,

      刪除
  3. 終於看到P圖啦!天衣無縫。 

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨晚上好,飲多咗啫,咪睇到兩個影囉,

      刪除
    2. 點會呀,我都唔飲酒嘅,黠會眼花睇到兩個影。
      真係唔知由邊度上去個瞭望台,可否指明路途,或者畫個地圖睇吓? 

      刪除
    3. 搭港鐵去龍鼓灘嘅接駁巴士,龍鼓灘總站落車,過對面馬路去燒烤場,沿馬路行留意路牌指示,或問人,絶對唔難搵,

      刪除
    4. 上個留言失了蹤,謝謝指示 !

      刪除