2019年4月14日 星期日

爬上太平山



太 平 北 坡 不 易 爬
巖 陡 石 峭 大 落 差
爐 峰 腳 下 景 雖 美
睇 嚟 唔 似 我 杯 茶






















16 則留言:

  1. 由香港大學後山小徑上山,沿張保仔古道横行至太平北坡,游繩爬坡至盧吉道,摛欄上路面,在山頂廣塲小休後下行薄扶林水塘,經薄扶林出西環,

    回覆刪除
  2. 我地行平路,你地爬坡,好身手!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 早上好,
      一時貪玩啫,我都好少玩攀爬架,

      刪除
  3. 好似好難行咁喎,要用繩索嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. Winnie 早上好,
      對呀,並非一般行山路徑,

      刪除
  4. 真係佩服得你哋好緊要 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨晚上好,
      一時百厭貪玩啫,攀爬我都好少玩架,

      刪除
  5. 想起小學時老師帶我們幾個男女學生,由太平山頂走落去,入到香港大學園地,再到西環~他以前任教的學校。
    當時的路程完全是很輕鬆的,相信是另一條路徑了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨晚上好,
      老師應帶學生行正路,樣我的歪路千萬行不得,

      刪除
  6. 完全未想過這樣上太平山!勁!
    我就絕對不會考慮。

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr.Yau,
      很久不見了,原來你己經重出江湖寫網誌,遲吓再來探訪。
      祀頌安康!

      刪除
    2. Gravel 晚上好,
      冇錯,每人都有一條啱自已嘅路,唔啱自已嘅毋雖考慮,

      刪除
  7. 捨正路不走,尋找刺激向上攀,幸好安全抵達目的地。
    祝君身心安康。

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei 晚上好,
      其實亦無雖太過担心嘅,因為行每一步都係腳踏實地,評估過風險才作前行的,

      刪除
  8. 犀利,真係爬,仲有條大繩索。而家我只是搭纜車或者揸架錢七,佩服佩服。

    回覆刪除
    回覆
    1. KM 晚上好,
      當時上到盧吉道摛欄上路面時,遊人都覺得好驚訝,

      刪除