2010年6月5日 星期六

好大隻蛤乸




在兩個星期前,華娃曾接獲一個乜乜公司嘅「電話調查」,在

下抱著與人方便下接受了調查。以下為電話裏的對話內容︰


調查員︰「先生你好,我係乜乜公司嘅電話調查,方唔方便阻你一分鐘做個電

話調查呢?」



華娃︰「都
OK 嘅,不過要快 D 喎。」


調查員︰「多謝你,請問你今年幾大呢?」



華娃︰「中年啦。」



調查員︰「咁你每月要打幾多分鐘
IDD 到國外呢?」


華娃︰「我唔須要打
IDD 到國外架。」


調查員︰「咁你屋企有幾多個成人同住呢?」



華娃︰「
5 個啦(亂講)。」


調查員︰「咁你屋企
5 個成人嘅總收入係幾多呢?」


華娃︰「唔方便講喎。」



調查員︰「唔緊要,呢個電話調查已經完成,多謝你合作。為咗記錄今次調

 查,請問你貴姓呢?」



華娃︰「姓華啦(亂講)。」



調查員︰「華先生多謝你接受調查,拜拜。」




收線後感覺是個好無聊的
「電話調查」,華娃亦很快已把它遺忘。
  


 
 
 






    幾日前華娃再接獲來電,原來是與上次的「電話調查」有關,

以下是電話裏的對話內容︰




 
調查員︰「華先生你好,我是乜乜公司嘅,多謝你上次接受調查,宜家我哋

誠意送上一份三個月嘅免費保險比你,只要你作簡單登記,呢份保 單就會即

時生效,請問華先生嘅全名係……。」


華娃︰「保險?保 D 乜架?保額幾多呀?」


調查員︰「華先生呢份保險好全面架,又係免費嘅,只係填
D 個人資料就得

喇,你住係邊區呀……?」



華娃︰「唔駛喇,世上冇咁大隻青蛙隨街跳架。」



調查員︰「華先生係真架,只係填
D 個人資料就搞掂喇,完全免費架,

月後保單自動終止,最啱成日返大陸嘅人……。」



華娃︰「唔駛喇,保險我已經買咗,唔駛再買喇。」




華娃不等對方答話已自行將電話收線。




  
 
 
 
 


 

    今天華娃再接來電,內容如下︰


調查員︰「華先生你好,我是乜乜公司嘅,多謝你上次接受調查,宜家我哋

誠意送上一份禮品比你,唔知你幾時得閒上嚟我哋公司領取呢?」



華娃︰「禮品?乜嘢嚟架?」



調查員︰「係我哋公司嘅小小心意,宜家就同你登記吖……。」



華娃︰「乜嘢禮品嚟架?你哋公司開善堂架?成日送嘢比人嘅?」



調查員︰「咁又唔係嘅,你响街度接受訪問後都有包紙巾送番比你啦。」



華娃︰「你唔係送番包紙巾喎,而係送一箱紙巾比我喎,」



調查員︰「如果你無時間上嚟我哋公司嘅,我哋可以派人送比你嘅,咁你住邊

區吖?同你登記地址……。」



華娃︰「嘩!你宜家唔只送一箱紙巾,而係送一間紙巾廠比我呀。」


當時電話傳出掛線聲,終止了雙方對話。



   





沒有留言:

張貼留言